Kvalitetsholdninger

OJM definerer høj kvalitet som en kernekompetence.

Kundens tilfredshedsforventninger skal være i top, og vi bliver målt dagligt på både kvalitet og leveringssikkerhed.

Rutiner vedligeholdes og KPI´er for fastsatte mål og realiserede resultater arbejder organisationen kontinuerligt og systematisk med.

I vores kvalitetshåndbog er OJM´s procedurer fra emnerne kommer til fabrikken til det er leveret hos kunden beskrevet - fra indgangskontrol, hyppighedskontrol ved produktion og til slutkontrol.

Ved opstart af nye produkter udarbejdes der VPC (Verification of Product Conformance) målinger, som lagres i vores SPC system.

Kvalitetsmålsætninger

  • Sikre at arbejdet udføres, så der ikke er fare for ulykker for hverken personale, maskiner eller værktøj
  • Sikre at organisationen kender og lever op til de fastsatte mål og politikker
  • Sikre at leveringstider overholdes, samt kvaliteten af produktet og tilhørende dokumentation efterlever de stillede krav
  • Behandle afvigelser systematisk, effektivt og dokumenteret for derigennem at lære af afvigelser - og samtidig forebygge gentagelser
  • Udvikle og tilpasse medarbejdernes kvalifikationer efter virksomhedens behov gennem målrettet efteruddannelse

ISO 9001
Siden 2011 har OJM været certificeret efter ISO 9001 standarden. Dette er med til at sikre vores kunder, at kvalitet altid er i højsædet hos OJM.

Se vores kvalitetscertificering på dette link: ISO 9001 (366 Kb)